Zona țintă pentru pierderea de grăsimi


Zona dvs.

  • Țintă zona de ardere a grăsimii zonei Zonei ardere grăsimii Add: zelage43 - Date: - Views: - Clicks: Servit cu legume sau salate verzi, somonul poate fi consumat cel puțin o dată pe săptămână.
  • Exercițiu pentru grăsimea superioară a burții - Sănătate -
  • Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -
  • Pierde greutatea în timp scurt
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?
  • Țintă zona de ardere a grăsimii zonei |

Sună atrăgător, nu? Cine nu vrea să ardă mai multe grăsimi? Zonele de ritm cardiac vizate Când vine vorba de exerciții, în special exerciții cardio, există diferite zone de ritm cardiac care echivalează cu niveluri diferite de intensitate.

CARE ESTE UN RITM BUN DE JOGGING PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE? - ALERGARE - 2021

Aceste niveluri zona țintă pentru pierderea de grăsimi, de fapt, ce sisteme energetice utilizează corpul dumneavoastră în timpul exercițiilor fizice și care afectează adesea câte calorii ardeți.

De obicei este considerat cardio ușor sau un nivel de încălzire.

Aruncați gunoiul Pierderea grăsimii superioare a burții poate provoca chiar și cel mai harnic sportiv, dar este mai ușor să pierzi decât crezi. O combinație de dietă și exerciții fizice pentru a pierde în greutate peste tot este singura modalitate de a vă tăia punctele de mijloc nu există.

La acest nivel, veți lucra, dar totuși veți putea vorbi. De obicei, acest lucru te scoate bine zona țintă pentru pierderea de grăsimi zona ta de confort și te împinge la pragul tau anaerob, care este atunci când sistemul tău cardiovascular nu poate livra oxigen la mușchii tăi suficient de repede.

pierderea în greutate după hrt cum să ți pierzi grăsimea pentru picioare

Adevărul despre zona ta de ardere a grăsimilor Din aceste cifre, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate. Deci, de ce se numește zona de ardere a grăsimilor? Deoarece corpul se bazează pe mai multe grăsimi stocate comparativ cu carbohidrații ca sursă principală de combustibil atunci când lucrați la o intensitate mai mică comparativ cu o intensitate mai mare.

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor

Unii oameni au tradus acest lucru în sensul că de fapt arzi mai multe grăsimi atunci când lucrezi la o intensitate mai mică, dar asta este un pic o concepție greșită. În realitate, creșterea ritmului va arde mai multe calorii totale - și în cele din urmă mai multe grăsimi - în mai puțin timp. Și numărul de calorii pe care le ardeți în general duce la cea mai mare pierdere în greutate și grăsimi.

pierdere în greutate norwich blackberries pierderea de grăsime

Pentru a vă oferi un exemplu, graficul de mai jos detaliază atât caloriile totale, cât și caloriile grase cheltuite de o femeie de de kilograme în timpul exercițiilor cardio. În timp ce antrenamentele de intensitate mai mică sunt minunate pentru începători și pentru rezistență, trebuie să lucrați mai mult în timpul unor antrenamente dacă doriți cu adevărat mișcarea frecventă a intestinului și pierderea în greutate ardeți grăsimi și să pierdeți în greutate.

Zona dvs. de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate

Importanța exercițiilor cu intensitate redusă Acum, asta nu înseamnă că exercițiile de intensitate redusă nu își au locul, mai ales dacă abia începi și nu poți susține un ritm mai rapid.

Dacă mergeți mai încet, este posibil să puteți face exerciții fizice mult mai mult, astfel încât veți ajunge să ardeți mai multe calorii și grăsimi în acest fel.

Cardio for Weightlifters - Fat Loss without Strength Interference

Chiar și pentru exerciții fizici mai avansați, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie elementul esențial al unui program complet de fitness, împreună cu antrenamentele la intervale scurte de intensitate ridicată. Antrenamentul pe intervale în care alternați exerciții de intensitate ridicată cu perioade de recuperare de intensitate scăzută s-a dovedit că mărește fitnessul și arde mai multe calorii decât cardio-ul stării de echilibru.

Structurarea antrenamentelor cardio Dacă doriți să pierdeți în greutate, un program general de cardio ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac.

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

De exemplu, dacă faceți cinci antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un antrenament de intensitate ridicată, unul de intensitate mai mică și trei undeva la mijloc. Exemplu de program cardio pentru începători Un program cardio pentru începători vă permite să construiți încet rezistența, în timp ce vă scoateți puțin din zona de confort.

suplimentarea suplimentară a grăsimilor slabire picioare rapida

În acest fel, nu trebuie să petreci un întreg antrenament mizerabil, dar totuși te vei provoca, ceea ce va arde mai multe calorii.

Mai jos este un exemplu de program care vă va ajuta să începeți. Zi Intensitatea antrenamentului Timp Nivel 1 de antrenament pentru începători și intervale Până la 21 de minute marţi Mers pe jos cu intensitate redusă 10 - 20 de minute.