Rep tempo pentru pierderea de grăsimi, Arderea grasimilor cu gantere |


Mergeți din nou și creșteți! Brațele tale spun lumii că ridici. Această listă principală de antrenamente cu brațe ucigașe de la cei mai mari antrenori din lume vă va oferi rezultatele pentru a transmite tare și clar! În anii mei de culturist, antrenor și patron de sală, am strâns multe antrenamente pentru brațe.

Acestea sunt cele pe care le-am găsit în mod sistematic obțin cele mai bune rezultate. Iar prin rezultate, mă refer la creștere. Acestea sunt unele dintre cele mai bune rutine de cultură simplă din istorie și toate sunt garantate pentru a vă face să arătați fără mâneci. Selectați trei exerciții, fiecare cu o strângere diferită: pronunțat palmele în josneutru palmele se înfruntă între ele și supinat palmele în sus.

În general, cea mai slabă strângere este antrenată mai întâi și cea mai puternică ultima, dar ordinea exercițiilor poate fi modificată pentru o varietate și o dezvoltare echilibrată. Aș recomanda totuși să rămâneți cu aceeași secvență pe durata fiecărui ciclu de antrenament.

Multi-Grip Triset de rutină 1 Triset: 3 seturi Curba inversă cu șiret repetări Hammer Curls repetări 2 Triset: 3 seturi Triceps cu prindere inversă Pushdown repetări Pushdown Triceps - atașament pentru coarde repetări Triceps Pushdown repetări Rutina cu mai multe unghiuri este similară cu rutina cu mai multe prinderi, cu excepția faptului că în loc să variați poziția sau prinderea mâinii, variați unghiul articulației.

De exemplu, un favorit multi-unghi unitar pentru triceps este extensiile EZ-bar efectuate la bărbie, frunte și în spatele capului ca un triset.

  • Planul de trei luni pentru pierderea de grăsime
  • Cum vă face viteza să pierdeți în greutate
  • Arderea grasimilor cu gantere |

Aceasta este multi-unghiulară, dar nu funcționează pe deplin toate cele trei poziții ale flexiunii, deoarece acestea sunt doar mici variații ale unghiului. Există două moduri de a efectua această rutină. O modalitate este să faci toate cele trei exerciții la rând cu zero repaus între exerciții. Acest rep tempo pentru pierderea de grăsimi este intens și produce rezultate, dar vă va compromite kilogramele.

Incineratorul de grăsimi 8 săptămâni de antrenament de ardere a grăsimilor

Soluția Poliquin la problemă este introducerea simplă a unei rep tempo pentru pierderea de grăsimi de 10 secunde între fiecare exercițiu, care permite utilizarea încărcărilor puțin mai mari. Tot ce pot spune este că Ian sau cine a inventat inițial acest ucigaș biceps ar trebui să obțină o medalie pentru asta!

Dar dați unui bărbat o pereche de gantere și un plan și își poate schimba întregul corp într-o lună. Și chiar ne referim la scrisoare, pentru că planul merge în detaliu nu numai la exercițiile, seturile și repetările pe care ar trebui să le faceți, ci și la ritmul la care ar trebui să lucrați pentru a vă asigura că vă maximizați rezultatele. Superseturile sunt o modalitate dificilă de a te antrena, dar peste o lună, când sportezi un piept mai larg, biceps bombat, triceps titanic și un set de abs care îți va face mașina de spălat redundantă, totul va fi meritat.

Încercați și aflați de ce. Efectuați 10 repetări pe set, trisete, secunde între exerciții. Rutina unilaterală a bicepsului Multi-Grip 1 Triset: 3 seturi Zottman Curl 10 repetări One Bra Dumbbell Curl Predicator 10 repetări Preacher Hammer Dumbbell Curl 10 repetări pe braț Aceasta este o rep tempo pentru pierderea de grăsimi variație pe care am folosit-o cu succes în comboana criminală de mai sus.

Tot ceea ce am făcut a fost să întorc ordinea exercițiilor două și trei, să înlocuiesc bucla cu ganterele pentru un ondulator Zottman la exercițiul numărul unu și să adaugi un negativ forțat pe buclele din spate folosind mâna opusă.

Intervalul de reprezentare este puțin mai scăzut: repetări pe set, cu o greutate puțin mai grea. Efectuați 3 trisete fără odihnă între exerciții și fără repaus între brațele de comutare. Rutina unilaterală a bicepsului Multi-Grip 2 1 Triset: 3 seturi Curlă inversă cu gantere în picioare repetări cu rezistență rep tempo pentru pierderea de grăsimi negativ Preacher Hammer Dumbbell Curl repetări pe braț Un braț cu gantera de predicator Curl repetări pe braț Aceasta este o variantă a faimosului curs "Arma echilibrată" a lui Vince Gironda.

Păi, rușine pentru mine, dar după ce am încercat toate programele lui exact așa cum mi-a spus, nu am putut rezista să experimentez. Această rutină constă din trei perechi de superseturi realizate pentru 6 seturi de 6 repetări masculi pierde in greutate. Nu este permisă repaus între exerciții.

Luați 90 de secunde de repaus după fiecare suprapunere. Cursul inițial al lui Vince a sugerat să faci această rutină de trei ori pe săptămână. Am testat diferite frecvențe și am obținut cele mai bune rezultate făcând această rutină o dată la zile și nu aș recomanda mai mult de două ori pe săptămână.

Rutina de echilibrare a armelor echilibrate 6x6 1 Superset: 6 seturi Predicator Curl 6 repetări Glisați bucla 6 repetări 2 Superset: 6 seturi Extensie aeriană Triceps cu repetări Rope rep tempo pentru pierderea de grăsimi Minciuna triceps Apăsați 6 repetări 3 Superset: 6 seturi Palms-Up Barbell Curl pe o băncă 6 repetări Glisați bucla 6 repetări Când efectuați programul clasic 8 seturi de 8 Vince Gironda, selectați numai unu exerciții pe o parte a corpului și vă antrenați jumătate din corp în fiecare sesiune, aproximativ 5 exerciții pe antrenament, pentru un total de 40 de seturi.

rep tempo pentru pierderea de grăsimi 5 kg pierdere în greutate în 6 săptămâni

Efectuați antrenamente pe săptămână și fiecare mușchi este antrenat nu mai mult de două ori pe săptămână. Focalizarea mentală și menținerea tempo-ului sunt elemente obligatorii. Odihna trebuie menținută la 30 de secunde sau mai puțin, în cele din urmă scăzând până la 15 secunde între seturi.

rep tempo pentru pierderea de grăsimi ceai de slabit sicuro slim

Pe un ritm de la 6 secunde per rep, fiecare set va dura doar 48 de secunde; prin reducerea intervalelor de odihnă până la 20 de secunde, veți termina fiecare 8 seturi de 8 repetări în 9 minute. Cu 5 exerciții, adică 40 de seturi pe antrenament în doar 45 de minute!

Acest lucru este determinat în mod aerobic și care provoacă hormoni de creștere și, prin utilizarea exercițiilor compuse de exemplu, ghemuit în picior, rânduri în spateaceastă rutină poate arde, de asemenea, o cantitate extraordinară de grăsime corporală. Puțin sau deloc este necesară o muncă suplimentară de cardio pentru acest program. Volumul de antrenament: 8 seturi din 8, de bază 1 gantere Bicep Curl 8 seturi, 8 repetări la tempo, palmele orientate în sus 2 Press-Grip Barbell Bench Press 8 seturi, 8 repetări la tempo, cu bară sau EZ-bar Aceasta este variația pe cele 8 seturi de 8 de rutină pe care Vince Gironda le-a oferit culturistilor de elită și talentat genetic, precum Mohammed Makkawy.

rep tempo pentru pierderea de grăsimi cel mai bun mod de a diminua abs abs

Acest program este realizat pe o divizare de 3 zile sau 4 zile, astfel încât să vă puteți concentra doar pe două părți ale corpului pe sesiune. Tempos poate fi puțin mai rapid, cum ar fi sauîn acest program cu volum mai mare. Acest lucru vă permite să completați antrenamentul în de slimming în abu dhabi sau cam așa ceva. De asemenea, puteți încerca antrenamente de 30 de minute constând din două exerciții pe grup de mușchi, 8 seturi de 8 repetări pe exercițiu; experimentați cu conceptul.

Pregătirea volumului: 8 seturi din 8, avansare 1 glisare glisantă 8 seturi, 8 repetări 2 Inclinați halte de curb 8 seturi, 8 repetări 3 bucle de ciocan 8 seturi, 8 repetări 4 Bancuri cu dieta slabire de tip Close-Grip Apăsați 8 seturi, 8 repetări 5 Presă pentru bănci Barbell - Grip mediu 8 seturi, 8 repetări 6 Extensie de tricep cu gantere culcare 8 seturi, 8 repetări 7 Dips - Triceps Versiunea 8 seturi, 8 repetări Acest program a fost inițial promovat de Vince Gironda.

După ce a fost introdus inițial, 10x10 s-a stins din popularitate în favoarea a 3 seturi de 3 exerciții. Acest lucru s-a datorat în mare parte plictiselii și credinței că modalități de creștere a pierderii graselor singur exercițiu nu a fost suficient pentru o dezvoltare completă.

Grasimilor gantere arderea Add: etira16 - Date: - Views: - Clicks: Folosesc acest produs cu o arderea grasimilor cu gantere jumatate de ora de dinainte de a merge la sala, unde fac exercitii si alerg pe banda. Garantează de 5 ori mai multă pierdere în greutate pe parcursul întregii zile, deoarece conține cel mai eficient ingredient activ pentru arderea grăsimilor - L-carnitina în forma sa cea mai pură. Ridicari frontale cu gantere alternativ 4X repetari pe fiecare brat. Carbohidratii continuti de afine si iaurt iti dau energie si stimuleaza dezvoltarea masei musculare si arderea grasimilor.

Cu toate acestea, 10 seturi din 10 vor coșua complet un întreg grup de unități motorii din eforturile repetate pe același exercițiu, ceea ce duce la câștiguri extraordinare de dimensiuni musculare.

Pur și simplu selectați un exercițiu per grup de mușchi și efectuați 10 seturi de 10 repetări.

antrenamente cu gantere

Este important să folosiți aceeași greutate pentru fiecare set. Nu vă veți antrena către eșec sau veți utiliza tehnici de extensie setată sau rep tempo pentru pierderea de grăsimi intensitate ridicată, cum ar fi negative sau repetări forțate. Acest lucru va necesita să selectați o greutate care este aproximativ 60 la rep tempo pentru pierderea de grăsimi din maximul dvs.

Odihnește 90 de secunde între seturi și menține un ritm constant pe fiecare rep și un interval de repaus constant între fiecare set. Vei lucra două sau trei părți ale corpului pe antrenament pe o despărțire de 3 sau 4 zile. Fiecare grup muscular trebuie antrenat o dată la zile.

Pregătirea volumului: 10 seturi din 10 1 Superset: 10 seturi Înclinarea ganterei Curl 10 repetări Înclinați Barbell Ejercicios pierdere în greutate Extensie 10 repetări Acest program combină elemente din două dintre cele mai bune tehnici de culturism din toate timpurile: picături și supersete.

Selectați două exerciții pentru aceeași grupă musculară și efectuați fiecare pentru repetări, fără repaus. Rapid mai puțin de 10 secunde de repaus reduceți kilogramul apucați un set mai ușor de gantere și repetați supersetul încă de două ori.

Odihnați-vă încă de secunde și repetați încă o dată rep tempo pentru pierderea de grăsimi mult de două ori dacă sunteți un consumator. Opțional: O scurtă odihnă de 10 secunde între superseturi permite o anumită recuperare a forței, astfel încât să vă puteți menține kilogramele în sus, și atenuează o parte din arsurile de acid lactic care v-ar putea împiedica să faceți 6 seturi la rând. Efectuați două sau trei superseturi ponderile date sunt doar exemple.

5-Star Exercitii pentru brațe: Cele mai bune rutine din istoria culturismului!

Superseturi Drop 1 Superset: seturi Bucle de ciocan repetări 40 lbs. Gantă Bicep Curl repetări 40 lbs. Gantă Bicep Curl repetări 35 lbs. Gantar Bicep Curl repetări 30 lbs. Larry Scott a fost primul Mr.

Olympia, iar pretenția lui faimoasă a fost cel mai minunat set de biceps și triceps pe care lumea culturismului îl văzuse vreodată. Aparatul preferat pentru construirea brațelor lui Larry Scott a fost banca predicator-curl, care îi poartă și numele: banca Scott-curl.

Larry credea că tricepsul crește cel mai bine cu supersetele și bicepsul crește cel mai bine cu trisetele și cine o să se certe cu el?

rep tempo pentru pierderea de grăsimi cum mănâncă sănătoși și pierde în greutate

Rutina lui preferată de biceps a fost un triset efectuat pe banca predicatorului și o combo supraset pentru triceps. Rutina preferată a brațului lui Larry Scott 1 Triset: seturi Prelucru cu două brațe Curl 6 predici Predicator Curl 6 repetări 2 Superset: seturi Bancuri cu barilă de tip Close-Grip Apăsați 6 repetări Cablul de prelucrare a cablurilor Extensie a tricepsului 6 repetări Pre-epuizarea este o tehnică popularizată de Robert Kennedy de la Muscle Mag International.

Supersetele de pre-epuizare se efectuează prin selectarea unui exercițiu de izolare și urmarea acestuia cu un exercițiu compus, fără repaus între cele două.

În cazul bicepsului, alegerea naturală a exercițiului compus este bărbie-ul strâns. Volumul dvs. Selectați patru exerciții și efectuați fiecare exercițiu cu un suport diferit RM. Aceste exerciții nu sunt înlocuite.

În fiecare săptămână alternează între ghemuit și împușcat.

Intervalele de repaus între seturi sunt de de secunde. Două seturi ar trebui să fie suficiente pentru majoritatea oamenilor, trei seturi max. Don Ross '4-Rep Rep tempo pentru pierderea de grăsimi 1 1 Inclina gantera Curl seturi, 6 repetari 2 Ciocane Ciocane seturi, 8 repetări 3 Curlă predicator seturi, 12 repetări 4 Curba de bară cu prindere apropiată pe scripetă înaltă seturi, 20 repetări 5 Bancuri cu barilă de tip Close-Grip Apăsați seturi, 6 repetări 6 Declină presă de gantere Apăsați de la presă la extensia cu gantere.

În ambele cazuri, seturile de reprezentare mai grele, rep tempo pentru pierderea de grăsimi mici, sunt primele și rep tempo pentru pierderea de grăsimi de rep mai mari. O altă variantă a sistemului 4-rep este de a efectua patru seturi pe fiecare exercițiu cu fiecare din cele patru seturi folosind un interval de rep.

Lui Don Ross i-a plăcut protocolul 12, 8, 6, 20 de rep, în timp ce faimoasa variantă a lui Vince Gironda pe acest sistem despre care a scris un curs întreg a fost 10, 8, 6, Sistemul 4-Rep din Gironda 1 Înclină gantera înclinată 4 seturi, 10, 8, 6, 15 repetări 2 Barbell Curl 4 seturi, 10, 8, 6, 15 repetări 3 Apăsați Bancuri cu barilă Close-Grip 4 seturi, 10, 8, 6, 15 repetări 4 Declină presă de gantere Apăsați de la presă la extensia cu gantere.

Folosind metoda Poliquin, selectați trei exerciții, primul cu accent pe poziția de întindere, al doilea cu accent de gamă mijlocie și al treilea un exercițiu de tensiune constantă, contracție maximă.

Spre deosebire de metoda Ross și Gironda, aceste exerciții sunt trisettate. Odihnați-vă 10 secunde între exerciții și de secunde între seturi. Sistemul Triset 3-Rep al lui Poliquin: 1 Triset: seturi Înclinare gantera Curl 6 repetări Barbell Curl 12 repetări Curba de cablu deasupra 25 repetări 2 Triset: seturi Triceps Pushdown - Cablul de atașare 6 repetări Minciuna triceps Apăsați 12 repetări Tricep Dumbbell Kickback 25 de repetări Frecvența antrenamentului Recomand repetarea acestor rutine nu mai mult de două ori pe săptămână și nu mai puțin de o dată pe săptămână.

Frecvența dvs. Doar asigură-te că te lovești de brațe cel puțin o dată pe săptămână. Tempo Tempo este viteza repetărilor tale. Tempo se remarcă în mai multe dintre aceste rutine cu o rețetă de 4 numărate. Progresie Aceste rutine trebuie efectuate cu progres progresiv de la un antrenament la altul. Trebuie să te străduiești să adaugi greutate la fiecare antrenament. De exemplu, majoritatea cluburilor au gantere cu salturi de 5 kilograme în greutate.

Supersetele de perechi antagoniste Supersetele sunt o tehnică eficientă pentru antrenamentul brațelor. O suprapunere antagonică pentru brațe este împerecherea unui exercițiu de biceps și triceps cu puțin sau deloc repaus între exerciții.

Cu toate acestea, există mai multe rutine aici care nu funcționează bine cu superseturile. Urmați rutinele numai în forma scrisă. Aceeași supersete de grup muscular Supersetele cu aceleași grupe de mușchi sau seturi compuse sunt auto-explicative: Două exerciții pentru același mușchi sunt efectuate din nou înapoi, fără odihnă între ele. Sunt scrise la fel ca supersetele antagoniste. Personal, cred că suprapunerile din aceeași categorie de mușchi sunt mai bune decât supersetele antagoniste în scopuri de culturism dimensiunea brațuluiîn timp ce suprapunerile antagoniste sunt mai bune pentru rezistență.

Obiceiuri simple de pierdere de grăsime

Recomand utilizarea ambelor. Trisets Un triset este trei exerciții pentru aceeași grupă musculară efectuate unul după altul cu puțin sau deloc repaus între ele. Trisetele sunt un pas dincolo de superseturi în intensitate și dificultate, permițându-vă să efectuați un volum mare de muncă într-o perioadă scurtă de timp.

Trisetele sunt o metodă superbă pentru culturism - în special pentru antrenamentul brațelor. Mulți culturisti mari, cum ar fi Larry Scott și dresori, precum Vince Gironda, au promovat utilizarea trisetelor și supersetelor aproape exclusiv pentru specializarea brațelor.

De ce?

Incineratorul de grăsimi: 8 săptămâni de antrenament pentru arderea grăsimilor

Pentru că lucrează! În plus, sunt suficiente aici pentru a vă menține ocupat pentru o perioadă lungă de timp. De fapt, tocmai v-am oferit suficiente antrenamente pentru a vă dura cel puțin anul viitor! Vă garantez că veți vedea unele dintre cele mai bune dezvoltări ale vieții voastre!

rep tempo pentru pierderea de grăsimi cum să ardeți grăsimea în mod natural cu ierburile