Pierderea greutății în timp ce alăptează


  1. Dieta și exercițiile fizice în timpul alăptării Ai avut copilul și acum ești gata să slăbești.
  2. Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.

Pagina principala Ghidul mamei noi pentru pierderea în greutate a bebelușului Niciun plan de fitness și de slăbire care să vă ajute să pierdeți greutatea bebelușului nu este complet fără ajustări nutriționale.

Revenirea la greutatea pre-bebeluș poate fi primul dvs. Am compilat cele mai actualizate recomandări ale experților la întrebările frecvente adresate de noile mame care sunt dornice să piardă în greutate bebelușul.

Pierdere în greutate sigură în timpul alăptării

Fapt amuzant: corpul tău folosește mai multă energie pentru a produce o cantitate suficientă de lapte pentru cel mic decât a făcut-o pe tot parcursul sarcinii. De fapt, corpul dumneavoastră necesită mai multe calorii - aproximativ de calorii în primele șase luni, în funcție de grăsimea corporală și gradul de alăptare - decât are nevoie de dumneavoastră înainte de sarcină.

tabele pentru pierderea în greutate

Cu aproximativ de calorii mai mult decât probabil v-a recomandat medicul să consumați în al doilea și al treilea bodysuit de ardere a grăsimilor. La Leche League International îi sfătuiește pe mamele care alăptează să aștepte cel puțin două luni înainte de a face un efort specific pentru a pierde în greutate, pentru a permite corpului tău să se refacă și să asigure o aprovizionare constantă cu lapte.

Dar este posibil să puteți începe mai devreme un program de slăbire a bebelușului dacă nu alăptați sau dacă medicul dumneavoastră vă dă OK. Pentru acele mame nerăbdătoare, să știți că femeile care alăptează slăbesc în mod natural între 1 și 4 kilograme pe lună, fără să ridice măcar un deget.

OK, pentru a fi corect, faceți destul de multe lucruri pentru a vă hrăni copilul; este o muncă incredibil de solicitantă pentru a hrăni un nou-născut!

Suplimente pentru pierderea în greutate în timpul alăptării - Sănătate -

Adăugați acest lucru pe lângă arsura pierderea greutății în timp ce alăptează noua rutină de antrenament și puteți pierde în greutate în siguranță în timp ce continuați să vă legați și să vă alăptați copilul. La fel ca orice altă etapă a vieții tale, dieta ta trebuie să fie sănătoasă, echilibrată și variată.

Un aport adecvat pentru mamele care alăptează care încearcă să piardă în greutate pierderea greutății în timp ce alăptează în mod ideal cel pierderea greutății în timp ce alăptează 1. Mamele care sunt incapabile sau aleg să nu alăpteze nu au nevoie de aceste calorii suplimentare. Pentru a afla câte calorii ar trebui să mănânci pentru a alăpta, a rămâne sănătos și a începe să slăbești, Ultimate Portion Fix poate fi adaptat cu ușurință pentru a satisface aceste nevoi pentru noile mame, urmând o varietate de programe Beachbody On Demand.

Pentru a menține o dietă echilibrată, în timp ce vă creșteți aportul zilnic total dacă alăptați, este mai bine să introduceți alimente suplimentare din toți macronutrienții în loc să încărcați alimente dintr-o singură categorie oricât de tare ar fi pofta de clătită sau înghețată!

Pierderea surplusului de kilograme de după sarcină este legată de trei puncte importante a căror relevanţă începe chiar dinainte de a da naştere: kilogramele câştigate în timpul sarcinii, dieta şi activităţile fizice şi alăptarea copilului, conform Live Science care a adunat unele dintre cele mai bune studii despre slăbire şi a solicitat părerea experţilor în domeniu. Aceste kilograme în plus nu înseamnă mult în sine, dar dacă femeia rămâne din nou însărcinată sau dacă duce un stil de viaţă mai puţin sănătos şi este expusă la stres, kilogramele se pot aduna şi pot avea efecte negative asupra sănătăţii, crescând riscul apariţiei unor afecţiuni cronice cum sunt maladiile cardiace sau diabetul.

Puteți aborda acest lucru într-unul din cele două moduri: dacă utilizați sistemul Portion-Control Container System, vă recomandăm pierderea greutății în timp ce alăptează săriți două găleți. Deci, dacă ai fi în Planul C, mergi la Planul E. O altă opțiune este să adăugați un container din fiecare grup: Începeți cu încă o proteină roșu Adăugați încă o grăsime sănătoasă albastru Adăugați un carbohidrat galben Adăugați încă unt de ulei sau nuci linguriță Mănâncă încă două porții de legume verzi Acest lucru vă va ajuta să îndepliniți aceste patru criterii: sănătos, echilibrat, varietate și - dacă este necesar - aport adecvat cele de calorii suplimentare necesare în pierderea greutății în timp ce alăptează alăptării.

Un punct important de reținut atunci când slăbești în timpul alăptării: încet și constant câștigă cursa. Pierderea treptată în greutate vă poate asigura că primiți suficientă energie pentru a produce lapte matern, precum și pentru a menține alimentarea cu lapte în siguranță.

Ghidul mamei noi pentru pierderea în greutate a bebelușului

Substanțele chimice și poluarea din mediu combinate cu cele pe care le întâlnim zi de zi, cum ar fi toxinele din produse cosmetice, anumite materiale plastice și pesticide din alimentele noastre, sunt solubile în grăsimi și sunt depozitate în țesutul adipos celule adipoase. Pe măsură ce slăbești, grăsimea se descompune și aceste toxine sunt eliberate.

Corpul tău este extrem de eficient și poate elimina multe dintre aceste toxine înainte de a ajunge la micuțul tău prin laptele matern; cu toate acestea, dacă greutatea dvs. Nu s-a demonstrat că cantități suplimentare de toxine cauzate de expunerea normală afectează creierul sau dezvoltarea bebelușilor, deci nu există niciun motiv pentru a opri sau a evita alăptarea.

Dar este mai bine să țineți cont de aceste pierderea greutății în timp ce alăptează și să alegeți alternative mai sigure, cum ar fi consumabile naturale de curățare, sticle de apă refolosibile fără Plum slimming bomboane și produse organice.

În general, anticorpii, nutrienții și alte beneficii ale laptelui matern depășesc cu mult orice risc potențial. Stai hidratat Mamele simt deseori sete extremă în timpul alăptării.

Pierderea în greutate după naștere sau câte kg merge direct la spital - Infertilitatea June

Amanda slăbit jean primul rând, păstrează un pahar sau o sticlă de apă lângă tine pe tot parcursul zilei și bea suficient pentru a-ți satisface setea. Potrivit aporturilor dietetice de referință ale Institutului de Medicină, aportul adecvat AI pentru apă în timpul alăptării este de 3,8 litri aproximativ 16 căni pe zi de apă totală, care este alcătuită din apa din alimente plus 3,1 litri aproximativ 13 căni ca băuturi totale, inclusiv apă potabilă.

Dacă vă antrenați, este posibil să aveți nevoie de apă suplimentară, în funcție de rata de transpirație și de intensitatea și durata antrenamentului.

Dieta și exerciții fizice în timpul alăptării Ai avut copilul și acum ești gata să slăbești. Suplimentele pentru scăderea în greutate pot fi tentante, dar dacă alăptați, vă recomandăm să luați în considerare alte opțiuni.

Urina limpede, de culoare deschisă poate ajuta la indicarea unei hidratări adecvate. Ai nevoie de puțină cafea sau ceai în viața ta?

3 detalii despre pierderea în greutate după naștere

Potrivit La Leche League International, un pic de cofeină nu ar trebui să reprezinte o problemă pentru majoritatea mamelor și bebelușilor. Kicker-ul trebuie să-l mențină la o cantitate rezonabilă, mai puțin de 24 de uncii aproximativ miligrame de cafeină de cafea și, eventual, să stea până la trei până la patru luni după naștere, deoarece bebelușul dezvoltă capacitatea de a metaboliza cofeina.

Dacă observați că bebelușul este agitat, cu ochii mari și prea alert, renunțați la ceai, cafea, ciocolată și alte surse de cofeină. Dacă trei până la patru luni fără cofeină pare oribil, mai ales în starea ta lipsită de somn, gândește-te la cele nouă plus luni în care ai trecut fără alcool. Însă timpul de eliminare a alcoolului variază pentru fiecare individ, așa că fiți atenți la răspunsul dvs.

pierderea în greutate costco

În plus, alcoolul poate modifica gustul laptelui matern, pe care bebelușul dvs. Acest lucru ar putea reduce în cele din urmă aportul său de nutrienți. Sunt suplimentele sigure?

cidru de foc pentru a pierde în greutate

După toate probabilitățile, intensitatea rutinei de antrenament post-sarcină nu va constitui o nevoie de suplimente specifice de performanță sportivă. Mamele care alăptează trebuie să se consulte întotdeauna cu medicul lor înainte de a începe orice program de fitness sau de a lua orice supliment sau produs de înlocuire a mesei, inclusiv cele create de Beachbody, cum ar fi linia Performance și Shakeology.

Consumul de mai multe alimente va furniza cel mai probabil macro și micronutrienți suplimentari necesari pentru producția de lapte, atâta timp cât mesele sunt echilibrate și conțin o mare varietate de alimente pentru a furniza o gamă de vitamine și minerale.

3 detalii despre pierderea în greutate după naștere - Probleme

Alte vitamine și minerale care prezintă motive de îngrijorare includ vitamina D, calciu, magneziu și anumite vitamine B. Medicul dumneavoastră vă poate sugera o multivitamină post-natală sau suplimente specifice în funcție de nevoile dumneavoastră personale de sănătate.

Amintiți-vă că, deși în unele zile s-ar putea să vă simțiți disperați să vă recuperați vechiul corp, este important să nu vă puneți prea multă presiune. Încercați să faceți schimbări lente, incrementale, pe măsură ce corpul și mintea dvs.

A mânca sănătos și a face mișcare nu numai că te va face să te simți mai bine pe termen lung, dar te va face și o mamă mai bună pentru că ai grijă de tine.

Mai mult, pe măsură ce copilul crește, el sau ea vă va vedea și imita stilul de viață activ și hrănitor - și acesta este un cadou care va continua să ofere.