Pierdere în greutate folosind zinc


Zincul este esenţial pentru sănătatea organismului, iar fiecare celulă, sistem şi organ al corpului are nevoie de zinc, motiv pentru care joacă un rol indispensabil în metabolismul celular, funcţiile imunitare, digestie, ADN şi refacerea rănilor.

regim de slabit disociat 3 3 3 puteți pierde în greutate la 52

Vestea bună este că zincul este unul dintre cele mai abundente minerale de pe Pământ însă, cu toate astea, există persoane care urmează planuri alimentare restrictive caloric, în special cele care suferă de boli gastrointestinale. Iată cum să identifici deficitul de zinc şi cum să previi scăderea acestuia în organism.

Linia de fund Deși pierderea în greutate neplanificată este un efect secundar potențial al obținerii prea puțin zinc în dieta ta, corpul tău necesită mult zinc în fiecare zi pentru a funcționa corect.

Semne şi simptome ale deficitului de zinc Pentru că zincul joacă un rol atât de important în organism, simptomele pot apărea în numeroase feluri. Unele dintre cele mai comune sunt diareea, căderea părului, apariţia afecţiunilor de piele sau de pierdere în greutate folosind zinc, impotenţa şi scăderea apetitului.

cel mai bun mod ușor de a pierde burta gras eric berg pierdere de grăsime

De asemenea, gândirea înceţoşată, pierderea în greutate şi îmbolnăvirea frecvent, din cauza slăbirii sistemului imunitar, pot fi şi ele semne ale deficitului de zinc.

Recomandări Top reguli de parenting pentru a transforma un copil într-un adult de succes Simptomele se pot schimba cu vârsta Copiii care nu consumă suficient zinc se pot confrunta cu o creştere lentă, pierderea apetitului şi dispoziţii proaste.

🍀 Mănâncă turmeric în fiecare zi! 10 beneficii ale turmericului pentru sanatate - Eu stiu TV

Pe de altă parte, adulţii în vârstă, un grup expus riscului crescut din cauza unei diete necorespunzătoare, deficitul de fier apare sub forma problemelor de gândire şi slăbirea sistemului imunitar. Cât zinc ar trebui să consumăm?

Vietnam Wörwag Pharma Despre zinc — rolul acestui mineral în organismul uman De ce să vorbim despre zinc? Pentru că este al doilea metal, ca şi cantitate, în organismul uman după fier, care este mult mai bine cunoscutimplicat într-o serie largă de reacţii metabolice. Zincul stimulează activitatea a peste enzime, substanţe ce ajută reacţiile chimice din organism, astfel intervenind în menţinerea în parametri normali a activităţii sistemului imunitar, în sinteza acizilor nucleici şi astfel în diviziunea celularăasigură o creştere şi o dezvoltare normală în timpul vieţii intrauterine, în copilărie, în adolescenţă; contribuie la vindecarea plăgilor; este implicat în formarea spermei în spermă, concentraţia de zinc este de de ori mai mare decât în sânge şi e necesar procesului de ovulaţie; contribuie la activitatea normală a receptorilor pentru gust şi miros.

Academia Naţională de Medicină recomandă 11mg de zinc zilnic pentru bărbatul adult şi 8mg de zinc zilnic pentru femeia adultă. În cazul femeilor însărcinate, Academia Naţională de Medicină recomandă între 11mg şi 12mg. Cele mai bune surse de zinc Aproape orice ai mânca conţine zinc însă, cantitatea ideală pe care organismul o poate extrage cu uşurinţă se regăseşte în anumite pierdere în greutate folosind zinc de alimente.

Linia de jos Deși pierderea în greutate neplanificată este un efect secundar potențial de a obține prea puțin zinc în dieta dvs. În plus, dacă sunteți supraponderal sau obez și căutați pierderea în greutate, stimularea aportului alimentar de zinc vă poate îmbunătăți șansa de succes la pierderea în greutate. Abundent într-o varietate de alimente, zincul este prezent în carne, fructe de mare, păsări cu carne închisă, alimente lactate, leguminoase, nuci și cereale fortificate cu mic dejun. Regimul alimentar recomandat pentru zinc este de 11 miligrame zilnic pentru bărbați și femei însărcinate, 12 miligrame pe zi pentru femeile care alăptează și 8 miligrame zilnic pentru alte femei adulte.

Pe lângă scoici, dacă urmezi o dietă carnivoră sau omnivora, riscul de a te confrunta cu deficit de zinc este foarte mic. Cerealele integrale conţin şi ele la rândul lor zinc, motiv pentru care sunt alegerea ideală pentru micul dejun.

pierdere avansată în greutate prattville al gel de slăbire bsh