Mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală


Acasă Sfaturi Cum să pierzi grăsimea corporală femei Cum să pierzi grăsimea mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală femei Nu exită altă cale, pierderea grăimii corporale ete o muncă grea și e complică și mai mult prin numeroaele opțiuni dietetice care concurează geneza pierdere în greutate nashville tennessee atenția ta. Vetea bună ete că exită o știință implă Conţinut: sfaturi Nu există altă cale, pierderea grăsimii corporale este o muncă grea și se complică și mai mult prin numeroasele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta.

Vestea bună este că există o știință simplă în spatele fiecărui plan de dietă de succes: pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi. Determinând însă câte calorii și sursa de calorii din ce alimente lasă multe femei confuze, inhibate sau chiar înșelate.

Citiți articolul de mai jos pentru a afla cum să pierdeți grăsimea corporală este o abordare sensibilă, flexibilă, bazată pe știință, a pierderii grăsimii corporale, care a fost dovedită.

Indicele masei corporale Indicele masei corporale sau IMC este un număr calculat din înălțimea și greutatea dvs. Această metodă este adesea utilizată de medicul dumneavoastră pentru a determina dacă vă aflați la greutatea ideală. De exemplu, dacă aveți 1,70 m înălțime și cântăriți Determinați-vă IMC-ul ideal. Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal.

Cum să pierzi grăsimea din burtă rapid și natural: sfaturi bazate pe știință - Pierdere În Greutate

Un IMC de 18,9 este considerat greutate normală. Asumați-vă un angajament. Gândindu-te de ce vrei să slăbești.

mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală

Pentru a fi sănătos, vrei să te lauzi? Gândindu-vă la care este scopul dvs. Puneți scrierea obiectivului acolo unde o veți vedea des, cum ar fi pe ușa frigiderului, oglinda de la baie sau biroul dvs.

Deși agenții de publicitate vă spun adesea acest lucru, nu puteți viza anumite părți ale corpului pentru a pierde în greutate cu excepția mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală chirurgicale a grăsimii. Și singura modalitate de a face acest lucru este consumând mai puține calorii decât arzi.

Grăsimea corporală reduce

Calculul caloriilor țintă sănătoase Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata metabolică bazală sau BMR indică câte calorii arde corpul dumneavoastră într-o zi pentru a îndeplini funcții metabolice, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Calculul BMR este important pentru determinarea necesităților de bază de calorii. Dacă aveți tendința de a fi inactiv, multiplicați BMR cu 1,2.

mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală

Dacă sunteți suficient de activ, multiplicați BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, multiplicați BMR cu 1,5. Rezultatul acestei multiplicări va estima numărul de calorii pe care le arzi într-o zi.

Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, aveți un BMR de ,5 și sunteți activ în activitățile dvs. Dacă faceți acest lucru, veți descoperi că ardeți aproximativ calorii pe zi.

Sfaturi pentru a pierde grăsimea corporală la Infinity Clinics! Jaen24h

Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, arzi aproximativ calorii pe zi, atunci ai mânca o masă cu x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi. Cu cât deficitul dvs. Cunoașterea nevoilor dvs. Cu cât sunteți mai activ, mai ales dacă faceți exerciții fizice intense, cu atât ar trebui să mâncați mai multe proteine. Proteinele sunt necesare de către organism pentru a-ți repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după ce faci mișcare.

Prin urmare, dacă doriți ca corpul dvs. Deci, pentru a converti proteinele în grame în calorii, puteți înmulți cu 4 pentru a găsi caloriile din proteine. Calculați de câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Când urmează o dietă, mulți oameni nu vor mânca grăsimi sau abia mănâncă în timpul dietei.

Grăsimea este importantă pentru construirea țesutului corporal sănătos și este necesară pentru producerea hormonilor potriviți. Dacă nu mâncați suficiente grăsimi, puteți împiedica pierderea în greutate și vă va lăsa foarte flămând.

Pentru a calcula câte calorii din grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, înmulțește 0,20 și 0,35 cu obiectivul tău caloric. Exemplu: Dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii, înmulțiți x 0,20 și obțineți de calorii și x 0,35 pentru a obține de calorii. Din acest moment știți dacă intenționați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi din totalul caloriilor în timpul dietei.

Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, trebuie să știi că fiecare gram de grăsime conține 9 calorii. Deci, pentru a converti caloriile în grame, puteți face acest lucru împărțind la 9. Exemplu: Din exemplul de mai sus, acum știți că, dacă intenționați o dietă la mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi. Deci, dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să mâncați de grame de grăsime pe zi.

Calculați câte calorii aveți nevoie într-o zi.

🍀 10 utilizări neașteptate ale Bicarbonatului de Sodiu. Reteta bicarbonat de sodiu pentru slabit

Glucidele sunt folosite doar ca energie. Deci, corpul tău nu are nevoie de o anumită cantitate de carbohidrați. Așadar, nevoile de carbohidrați ale corpului dvs. Exemplu: Dacă cântăriți 61,24 kg, o femeie activă de 30 de ani care planifică o dietă de de calorii pe zi.

Conform rezultatelor lor, putem spune că aceste medicamente nu duc la creșterea în greutate. Dormi: Cu un somn insuficient, hormonii responsabili de consumul de energie al organismului se schimbă. Leptina, care este responsabilă pentru creșterea cheltuielilor de energie, scade, în timp ce grelina, care blochează acțiunea leptinei, crește. Pentru a slăbi, somnul trebuie să fie suficient.

Prin urmare, caloriile rămase din vor fi satisfăcute din carbohidrați. Pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, trebuie să știți că există 4 calorii din fiecare gram de carbohidrați. Deci, pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, puteți împărți la 4. Metoda 2 mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală 6: Înțelegerea dietei actuale Înregistrați-vă dieta curentă. Prima săptămână este folosită pentru a vă analiza obiceiurile curente de dietă.

mâncați curat pentru a pierde grăsimea corporală

Pentru a face acest lucru, începeți să păstrați un jurnal alimentar. Țineți evidența a ceea ce mâncați și beți săptămâna, asigurându-vă că includeți gustări și dimensiuni de porții. Când vă înregistrați consumul de alimente și băuturi, asigurați-vă că vă înregistrați și starea de spirit. Vrei să știi un model.

Mănânci când ești trist, plictisit sau stresat? Dacă descoperiți că mâncați emoțional, nu uitați când începeți dieta. Nu vrei să te întorci în vechile obiceiuri emoționale. Determinați consumul mediu actual de calorii.

După o săptămână de înregistrare a ceea ce mănânci, analizează consumul săptămânal de alimente. Folosiți site-uri web gratuite de nutriție online pentru a determina câte calorii consumați. Includeți caloriile pe care le consumați în decurs de o săptămână.

Politica De Confidențialitate 22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă Dacă doriți să pierdeți grăsimea abdominală în mod natural, încercați aceste sfaturi sănătoase, alimente pentru a lupta împotriva antrenamentelor pentru grăsimile abdominale și arzătorul de grăsimi. Aflați cel mai rapid mod de a arde grăsimea din burtă.

Apoi împărțiți acest număr la 7 pentru a găsi aportul zilnic mediu de calorii. Determinați cantitatea medie actuală de macronutrienți. Utilizați site-uri web gratuite de nutriție online pentru a determina nivelurile de macronutrienți din dieta dumneavoastră. Determinați aportul mediu zilnic introducând aportul de macronutrienți într-o săptămână și împărțind acest număr la 7. Astfel puteți găsi aportul zilnic de grăsimi, carbohidrați și proteine.

Pierderea în Greutate vs. Reducerea grăsimii | Care este diferența?

Este important să vă cunoașteți aportul de macronutrienți, deoarece doriți să vă mențineți aportul de calorii pentru a rămâne sănătos în timp ce urmați o dietă. Planificați-vă dieta. Acum, că aveți gama de calorii și macronutrienți țintă și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, înțelegeți de ce aveți nevoie pentru a vă reduce sau schimba obiceiurile pentru a vă atinge noua țintă. S-ar putea să dureze ceva timp, căutând idei de meniu și numărând caloriile și macronutrienții.

Găsiți o dietă care să se potrivească gustului și stilului dvs.

Cum să pierzi accesul la grăsime

Metoda 3 din 6: Alți factori Incorporează alimente bune în dieta ta. Poate doriți să luați pierde meme de grăsime considerare includerea sau înlocuirea alimentelor bune în dieta dvs. Surse de grăsimi precum migdale, arahide, semințe de in, semințe de chia, pește, gălbenușuri și ulei de măsline. Sursele bune de carbohidrați includ carbohidrați neprelucrați, cum ar fi cartofii dulci, orezul brun, fructele, fulgi de ovăz, tărâțe, grâu integral, ovăz bulgar, nuci și legume.

Oprirea alimentelor procesate. Alimente procesate precum pâine, produse de patiserie, paste, fast-food și alimente congelate. Există 3 motive pentru a evita alimentele procesate și anume: În primul rând, alimentele procesate sunt deseori bogate în calorii și sărace în nutrienți.