Mențineți greutatea pierde burta gras


Avertizare Bărbații care poartă o talie mai mare de 40 de centimetri și femeile cu o talie de 35 sau mai mult au de obicei cantități nesănătoase de grăsime abdominală. Un stomac bombat poate provoca jenă, poate face incomodă încadrarea în pantalonii scurți preferați și vă poate împiedica să jucați un joc complet de baschet fără să vă epuizați.

Cum se micșorează rapid grăsimea din burtă

Grăsimea de pe burtă te expune, de asemenea, la un risc crescut de cancer și alte afecțiuni, ceea ce face ca slăbirea să fie vitală pentru viitorul tău. Nu-ți poți ținti burtica singură pentru a pierde în greutate, dar schimbările eficiente ale stilului de viață te pot ajuta să scapi de grăsime peste tot, inclusiv secțiunea medie. Pasul 1 Mențineți o dietă sănătoasă. Controlul greutății începe cu eliminarea articolelor care conțin grăsimi, mențineți greutatea pierde burta gras ar fi deserturile și prăjiturile cu grăsimi saturate.

cum să pierdeți în greutate în casă nu pot pierde ultimul pic de grăsime corporală

Asigurați-vă că mesele conțin alimente cu conținut scăzut de calorii, bogate în nutrienți, inclusiv pește proaspăt, legume, pâine integrală și fructe.

Pasul 2 Faceți exerciții aerobice timp de 60 de minute cinci zile pe săptămână pentru a pierde în greutate.

Cină în familie. Coloana din stânga listează activitățile pe care le puteți face pentru a arde o anumită cantitate de grăsime.

Rutinele viguroase care ard cele mai multe calorii includ ciclismul, baschetul, dansul aerob, alergarea și racheta. Pasul 3 Numărați caloriile în mod constant.

pierdere în greutate glp 1 salud pierderea în greutate goodyear

Conștientizarea caloriilor vă asigură că exercițiile pentru scăderea în greutate nu vor fi în zadar. Un kilogram este egal cu 3.

Cât de mult puteți pierde în greutate prin consumul de tărâțe

Pasul 4 Antrenează-te cu greutăți de două sau trei ori pe săptămână timp de 20 de minute. Activități precum ridicarea greutăților mâinilor sau a bilelor construiesc mușchi, ceea ce vă crește metabolismul, astfel încât să continuați să ardeți calorii, chiar și în repaus. Pasul 5 Efectuați activități de tonifiere a stomacului pentru a strânge mușchii din burtă și pentru a crea un aspect mai plat. Efectuați un exercițiu de golire abdominală coborând pe mâini și genunchi. Expirați profund, apoi sugeți buricul în sus și înapoi spre coloana vertebrală.

Țineți această poziție timp de aproximativ 10 secunde, apoi relaxați-vă și repetați.

Cel mai TARE ANTRENAMENT DE PICIOARE pentru masa musculara DE ACASA FARA ECHIPAMENT

Pasul 6 Dormi șapte ore mențineți greutatea pierde burta gras mai mult în fiecare noapte. Persoanele care nu reușesc să se odihnească suficient suferă modificări hormonale care determină creșterea poftei de mâncare. Bacsis În timp ce adăugarea antrenamentelor la un program încărcat este adesea o provocare, munca grea va avea rezultate.

Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă

Burtica ta este unul dintre primele locuri pe corpul tău care se micșorează atunci când faci mișcare constantă, potrivit MayoClinic. Avertizare Obțineți și faceți bine de la medic înainte de a începe un regim de activitate fizică pentru a pierde în greutate, mai ales dacă aveți o afecțiune.

Nu pierdeți mai mult de 2 lb pe săptămână fără supravegherea medicului dumneavoastră. De asemenea, nu consumați mai puțin de 1. Limitați consumul de alcool ori de câte ori este posibil.

tomatele de cireșe pierd greutatea pierderea excesivă de greutate a grăsimilor

Băuturile alcoolice sunt bogate în pierde greutatea trecut și contribuie direct la grăsimea din burtă.