Hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi


Ce este Cardio postit?

De luat masa Există multe dezbateri cu privire la ce tip de exercițiu este mai bun pentru sănătatea ta: aerob sau anaerob. Exercițiul aerob, cum ar fi mersul pe jos, mersul cu bicicleta sau alergarea, înseamnă că vă mișcați corpul, respirați mai repede și vă creșteți fluxul de sânge. Este un nivel de activitate pe care îl puteți menține pentru o perioadă lungă de timp. Exercițiul anaerob, cum ar fi sprintul sau haltere, este o activitate scurtă, intensă, care te face să lucrezi la maximum și nu poate fi susținută mult timp.

Care este mai bun pentru pierderea în greutate?

Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional? Acum câțiva ani am vorbit despre caracteristicile și diferențele dintre HIIT și cardio convențional.

Atât exercițiul aerob, cât și cel anaerob au beneficii și ar trebui să le încorporați în rutină. Dar, în cazul în care preocuparea dvs. Știința din spatele aerobului vs. Acest lucru duce la producerea de lactat și, în cele din urmă, la încetarea exercițiului.

De ce exercițiul anaerob este mai bun pentru pierderea de grăsime Exercițiul aerob sau cardio-starea de echilibru se efectuează într-un ritm constant, scăzut până la moderat.

hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi

Acest tip de exercițiu, care utilizează fibre musculare cu mișcare lentă, este excelent pentru condiționarea cardiovasculară și îmbunătățirea rezistenței musculare. Deși se crede de obicei că acest cardio de intensitate redusă este optim pentru pierderea de grăsime, gândiți-vă din nou. Aceasta înseamnă că pentru majoritatea oamenilor sunt necesare perioade prelungite hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi exerciții aerobice pentru a obține pierderi semnificative de grăsime. Acest lucru duce adesea la un platou.

Exercițiul anaerob se efectuează sub formă de antrenament la intervale de intensitate mare HIITunde rotiți intervale de intensitate mare cu intervale de recuperare.

Related Content

Acest lucru este benefic din mai multe motive. Economisi timp În primul rând, puteți obține un antrenament intens într-o fracțiune de timp. Dacă timpul este o limită pentru dvs.

HIIT vs. Dar ar trebui să faceți intensitate scăzută pentru durate mai lungi starea de echilibru sau intensitate mare pentru durate mai scurte HIIT? Vezi cazul de mai jos. APĂRARE Cercetările au arătat că, pe măsură ce intensitatea exercițiilor fizice crește, oxidarea grăsimilor scade pe măsură ce corpul trece la căile de energie anaerobă. Studiile au arătat că adrenalina crește pe măsură ce intensitatea exercițiului crește.

Îți vei epuiza mușchii și vei arde mai multe calorii decât ai face în aceeași perioadă de timp, făcând cardio la starea de echilibru. Arde mai multe calorii În al doilea rând, veți arde mai multe calorii în acea perioadă de timp. La sfârșitul zilei, cu cât antrenamentul este mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii. HIIT va hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi ca cheltuielile dvs.

Creșteți metabolismul În al treilea rând, vei construi mușchi și vei crește metabolismul. HIIT necesită ca fibrele musculare cu mișcare rapidă să se angajeze în exerciții precum sprint, pliometrie și haltere, care măresc dimensiunea și forța musculară. Aceasta înseamnă că veți crește masa musculară, ceea ce va accelera metabolismul, pe măsură ce mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile.

HIIT și pentru persoanele obeze

Efectul afterburn În al patrulea rând, veți experimenta efectul de post-arsură. Denumirea științifică a efectului de ardere este consumul excesiv de oxigen după exerciții EPOC. EPOC este cantitatea de oxigen necesară pentru a readuce corpul în starea sa de repaus. Sesiunile HIIT stimulează un EPOC mai mare, deoarece consumați mai mult oxigen în timpul lor, ceea ce creează un deficit mai mare pentru a înlocui post-antrenament.

Știința din spatele aerobului vs. anaerobului

Aceasta înseamnă că veți continua să ardeți calorii chiar și după încheierea sesiunii HIIT. Cel mai mare dezavantaj este că nu este pentru toată lumea. Veți avea nevoie de un nivel de bază de fitness înainte de a vă putea angaja în HIIT în siguranță și eficient.

Dacă sunteți nou în ceea ce privește exercițiile fizice, poate fi prea intens pentru corpul dvs.

hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi

Dacă reușiți să efectuați HIIT, exerciții precum pliometrie, sprint și haltere creează o șansă crescută de rănire, deoarece aceste mișcări explozive sunt rapide și necesită multă forță. Și, în cele din urmă, HIIT poate fi dureros în timpul ședinței, din cauza intensității mari sau ulterior din cauza durerii. Antrenament HIIT Dacă vă simțiți suficient de în formă pentru a vă încerca mâna la un exercițiu anaerob intens, încercați aceste probe de antrenament HIIT pentru arderea maximă a caloriilor.

hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi

Sprinturi Sprintează totul timp de 30 de secunde, apoi recuperează-te timp de 1 minut. Repetați timp de 20 până la 30 de minute. Antrenament de circuit Finalizați fiecare exercițiu din circuit timp de 30 de secunde, cu o pauză de 10 secunde după fiecare, dacă este necesar.

hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi

Repetați acest circuit continuu timp de 10 minute: burpees.