Ghidul de ardere a grăsimilor


Pagina principala Ghidul complet pentru oxidarea grăsimilor Arderea grăsimilor este o afacere mare. Ghidul de ardere a grăsimilor doar să ne uităm la veniturile brute ale industriei de slăbire, care se întâmplă să fie o industrie de 66 miliarde de dolari pe an [1,2], pentru a demonstra că există bani de făcut pentru a ajuta oamenii să piardă grăsimea corporală nedorită.

De-a lungul deceniilor, au fost eliberate tot felul de pastile, poțiuni și pulberi cu scopul unic de a ajuta individul care se luptă să mențină o compoziție corporală ideală. Și, pentru o vreme, oamenii experimentează un anumit succes cu inițiativele lor individuale de slăbire - pe scurt, adică. Vedeți, oricâți bani câștigă industria pierderilor de grăsime în fiecare an, nu s-au tradus în rezultate de lungă durată pentru consumator.

Este suficient să spunem că sistemul actual de slăbire nu este foarte eficient, indiferent de cât de profitabil este. Și înainte de a da vina pe industrie, trebuie să vă dați seama că ambele părți sunt vinovate.

slăbiți burta

Consumatorul nu se poate ține de dieta sa, iar industria împinge dietele care nu sunt durabile și suplimentele care sunt cvasi-eficiente în cel mai bun caz. Deci, deoarece sistemul actual nu funcționează deosebit de bine, ce putem face pentru a îmbunătăți pierderea de grăsime pentru consumator și pentru a-i ajuta să scadă grăsimea o dată pentru totdeauna?

La fel ca majoritatea lucrurilor din viață, cu cât înțelegeți mai bine un subiect, cu atât aveți mai multe șanse să îi puteți aplica principiile și să experimentați succesul. Așadar, având în vedere acest lucru, să discutăm detaliile despre modul în care corpul tău arde grăsimea. Arderea grăsimilor vs oxidarea grăsimilor În primul rând, să ne ocupăm de o anumită terminologie.

Topim grăsimile acasă! Slăbește eficient și rapid fără a merge la sală // 16 +

Când discutăm despre arderea grăsimilor, ceea ce vorbim de fapt din punct de vedere fiziologic este oxidarea grăsimilor. Ce inseamna asta? După cum probabil știți, celulele adipoase țesutul adipos sunt principalul loc de depozitare a grăsimii corporale și se află într-o stare constantă a cifrei de afaceri, ceea ce înseamnă că grăsimea intră sau iese continuu din celule pe baza mai multor factori, inclusiv hormoni, nutriție și metabolism. Grăsimea este depozitată în țesutul pierdere în greutate de 62 de zile sub formă de trigliceride.

  1. Ghid în 7 pași pentru arderea grăsimilor Moi
  2. Ghid pentru incepatori pentru arderea grasimilor.
  3. Pagina principala Ghidul dvs.
  4. Cum să accelerezi arderea grăsimilor!

Acest proces de acizi grași depozitați care sunt eliberați în sânge pentru a fi utilizați pentru producerea de energie este cunoscut sub numele de lipoliză. Ce se întâmplă în timpul oxidării grăsimilor? Pentru ca organismul dvs. Pentru ca acest lucru să se întâmple, o enzimă numită lipază clivează acizii grași din glicerol prin hidroliză.

Pagina principala Arderea grăsimilor este utilă sau nu. Vitamine pentru arderea grăsimilor fără de care pierderea în greutate nu va începe Bouvet Sunt sănătoase tendințele trendy de slăbire care promit schimbări rapide și spectaculoase?

După separare și eliberare din celula grasă, acizii grași intră apoi în sânge unde circulă legați de o proteină numită albumină serică. Motivul pentru care acizii grași necesită acțiuni de transfer al albuminei se datorează faptului că sângele este compus în principal din apă. După cum ați văzut de primă mână, dacă v-ați bătut vreodată sosul de salată, apa și uleiul nu se amestecă atât de bine.

mod de a pierde greutatea foarte repede

Acest lucru se datorează faptului că grăsimile nu sunt solubile în apă, ceea ce înseamnă că nu se dizolvă în apă. Fiecare proteină de albumină poate transporta cu sine mai mulți acizi grași. Oxidare: arderea grăsimilor pentru combustibil Pe măsură ce acizii grași intră în celulă, aceștia sunt depozitați în citoplasma celulei, care este soluția groasă care umple regiunile interioare ale celulei.

Ghidul complet pentru oxidarea grăsimilor și arderea grăsimilor SteelFit®

Dar nu vrem ca acizii grași să rămână în citoplasmă. Pentru ca aceștia să poată fi transformați în ATP adică arși ghidul de ardere a grăsimilor energietrebuie să intre în mitocondriile celulei, care poate fi gândit ca fiind un reactor mini-nuclear al fiecărei celule care generează energia necesară pentru alimentarea celulei. Acum, procesul propriu-zis de conversie a acizilor grași în ATP se numește beta-oxidare.

Este un proces cu mai mulți pași care, în sine, necesită o discuție îndelungată și o scufundare profundă în biochimie care ar putea să vă adoarmă pe majoritatea dintre voi. În sensul acestui articol, trebuie doar să știți că beta-oxidarea este procesul prin care corpul dvs. Acizii grași sunt transportați din citoplasmă în mitocondrii prin acțiunile unei substanțe numite carnitină, ghidul de ardere a grăsimilor care mulți dintre voi ați văzut-o probabil în suplimentele preferate de ardere a grăsimilor, cum ar fi sudoarea din oțel.

Odată convertită în ATP, energia poate fi utilizată de celulă pentru a o alimenta pentru a efectua orice fel de activitate pe care ați putea să o efectuați ridicarea greutății, cardio, mers pe jos, așezarea pe canapea etc. Dar, ce se întâmplă dacă nu este nevoie imediată?

10 alimente „de top” pentru arderea grăsimilor - Magazin online de farmacii

În anumite cazuri adică înfometarea, postul etc. Deoarece nu există o cerere mare de energie din partea mușchilor, acizii grași sunt transformați în cetone, unde pot fi apoi folosiți de creier și mușchi ca sursă de energie. Aceste corpuri cetonice sunt bogate în energie și sursa de energie preferată pentru persoanele care urmează diete cu conținut scăzut de carbohidrați, cetogenă și zero carbohidrați.

mancaruri din legume pentru slabit

Cum se mărește oxidarea grăsimilor Deoarece majoritatea persoanelor care intră în spațiul de fitness doresc să piardă grăsime, ar avea sens să discutăm ce lucruri putem face pentru a spori oxidarea grăsimilor și a accelera pierderea de grăsime. Reduceți caloriile Una dintre aceste modalități este prin reducerea cheltuielilor calorice, adică prin crearea unui deficit caloric. Când reduceți numărul de ghidul de ardere a grăsimilor pe care le consumați, corpul dumneavoastră trebuie să suplinească lipsa de ghidul de ardere a grăsimilor hrană pe care o ingerați pentru a-i satisface cerințele energetice din tragerea din depozitele de grăsimi.

Ghid pentru arderea grasimilor Arderea grasimilor este utila sau nu

De aceea, pentru a pierde grăsime, reducerea caloriilor este unul dintre principalele lucruri pe care trebuie să le faceți. Pierderea în greutate se reduce în cele din urmă la echilibrul energetic din organism, adică la calorii în comparație cu calorii.

Reglați nivelurile de insulină Mai devreme în acest articol, am discutat despre importanța lipazei sensibile la hormoni în eliberarea acizilor grași depozitați din țesutul adipos. Există un alt hormon, cu care probabil sunteți foarte familiarizat, care se opune acțiunilor lipazei hormon-sensibile numită insulină.

lvovo pierderea în greutate

Insulina este hormonul din corpul dvs. Principalul macronutrienți care determină creșterea nivelului de insulină sunt carbohidrații și văzând că insulina oprește în mod eficient procesul de ardere a grăsimilor, menținerea nivelurilor scăzute de insulină este esențială pentru maximizarea arderii grăsimilor. Acesta este motivul pentru care atât de multe diete ketogenice, cu conținut scăzut de carbohidrați, fără carbohidrați, restricționează aportul de carbohidrați.

Ghidul dvs. pentru crearea unui antrenament Plyometrics pentru arderea grăsimilor ISSA

Încearcă să limiteze cantitatea de insulină eliberată, astfel încât să arzi din ce în ce mai multe grăsimi, mai degrabă decât glucoză. Dar, doar pentru că încercăm să ardem grăsimi nu înseamnă că trebuie să evităm orice carbohidrați. Puteți încă să aveți carbohidrați și să ardeți grăsime corporală, dar este nevoie de unele selecții nutriționale adecvate din partea dvs.

Zaharurile simple creează vârfuri mai mari ghidul de ardere a grăsimilor insulină în organism decât carbohidrații sau proteinele complexe. Dacă încercați să maximizați arderea grăsimilor, doriți să optați pentru lucruri precum legume verzi, fructe de pădure, avocado, precum și proteine, care creează vârfuri mai mici de insulină și promovează arderea grăsimilor.

Dar, să presupunem că de câteva ori pe săptămână doriți totuși să vă bucurați de dulciuri și să pierdeți în continuare grăsimi. Puteți face ceva?

Și vine sub forma Exercițiu Așa cum am menționat mai sus, creșterea caloriilor este una dintre modalitățile prin care puteți înclina echilibrul energetic în favoarea pierderii de grăsime. Acest lucru, desigur, se realizează prin exerciții fizice și putem maximiza arderea grăsimilor prin efectuarea tipurilor potrivite de exerciții.

Știința a arătat destul de clar că în timpul exercițiilor fizice, mușchii dvs. Conținutul de glicogen muscular Corpul dvs. Odată ce aceste depozite sunt epuizate, corpul va începe să tragă din depozitele de grăsime pentru energie.

Intensitatea exercițiului Formele de exercițiu cu intensitate mică până la moderată utilizează în principal grăsimea ca sursă de energie.

Premium Diet Regular - aromă de zmeură (g/25 porții)

Cu cât mergeți mai sus cu intensitatea exercițiilor, cu atât treceți mai mult la arderea glicogenului și a glucozei. În plus, cu cât sunteți mai în formă, cu atât nivelul de insulină de odihnă va fi mai scăzut, permițându-vă ghidul de ardere a grăsimilor să ardeți mai multe grăsimi în afara ferestrelor dvs.

Datorită acestor factori, puteți începe să înțelegeți de ce majoritatea ședințelor cardio-postale sunt efectuate la o intensitate relativ scăzută - maximizează arderea grăsimilor în organism. Asta înseamnă că ar trebui să efectuați cardio la starea de echilibru numai atunci când încercați să pierdeți grăsime corporală?

warrior blaze reborn burners fat

Cardio-ul stării de echilibru, deși arde mai multe grăsimi în timpul real pe care îl exerciți în comparație cu cardio-ul pe bază de intervale, nu are practic niciun efect asupra EPOC, ceea ce înseamnă că, odată ce încetezi să-ți mai faci cardio-ul în stare de echilibru, arsurile de calorii se opresc.

Acesta este motivul pentru care puteți continua să pierdeți grăsime chiar și fără a efectua niciun fel de cardio la starea de echilibru. Deficitul de oxigen creat de formele de intensitate ridicată, cum ar fi ridicarea greutăților sau ghidul de ardere a grăsimilor pe intervale, duce la o ardere mai mare a caloriilor, pe măsură ce corpul dumneavoastră lucrează pentru a restabili homeostazia.

Corpul tău folosește oxigenul pentru: Regenerați ATP ghidul de ardere a grăsimilor a fost ars în timpul antrenamentului Resinteza glicogenului muscular epuizat în timpul antrenamentului Restabiliți nivelurile de oxigen din sânge Reparați țesutul muscular deteriorat în timpul antrenamentului Restabiliți temperatura miezului la nivelurile de repaus homeostazie Fiecare dintre aceste acțiuni necesită o anumită cantitate de energie care trebuie efectuată și, dacă aveți un deficit caloric, acea energie provine din depozitele de grăsimi.

Acesta este motivul pentru care antrenamentul la intervale de intensitate ridicată poate ajuta la pierderea grăsimii, chiar dacă tehnic nu utilizați grăsimea ca combustibil în timpul antrenamentului propriu-zis.

Plyometrics Definit

Scopul acestui lucru este să spunem că atât antrenamentul la starea de echilibru, cât și cel de intensitate ridicată pot fi folosiți pentru a pierde grăsimea corporală. Mecanismele prin care funcționează sunt diferite, dar rezultatul final este același. Sperăm că acest ghid ne-a arătat o lumină asupra modalităților ușoare de a arde mai multe grăsimi în rutina zilnică, astfel încât să puteți obține corpul dorit dintotdeauna.

Și, dacă aveți nevoie de ajutor pentru arderea caloriilor suplimentare și pentru a vă deplasa corpul către un mediu mai mare de ardere a grăsimilor, verificați Sudoare din oțel.

transformarea pierderii în greutate 5 luni

Sudoarea din oțel este pre-antrenamentul ideal pentru antrenamentele postite. Nu numai că include ingrediente precum cofeina care ajută la eliberarea acizilor grași pentru a fi arși pentru energie, dar include și mai mulți compuși pro-arderea grăsimilor, cum ar fi L-carnitina L-tartrat și paradoxina, care iau acei acizi grași eliberați și îi ard pentru energie.

Sudoarea din oțel vă poate ajuta să ardeți grăsimile ca niciodată și să obțineți rezultatele dorite dintotdeauna și multe altele!