Dieta montignac, Dieta Montignac - află totul despre dieta şi inventatorul acesteia


Prevenirea diabetului de tip II Reducerea riscului de afecțiuni cardiace Dieta Montignac — principiul de bază Metoda Montignac nu-ți cere să limitezi cantitatea de mâncare pe care o consumi, ci să selectezi cu atenție alimentele pe baza valorii lor nutriționale și a potențialului lor de a dieta montignac sănătatea organismului și greutatea lui ideală. Alimentele indicate in aceasta dietă sunt alese pe baza următoarelor dieta montignac Cei mai buni carbohidrați sunt aceia cu cel mai mic index glicemic Grăsimile de cea dieta montignac bună calitate sunt cele care conțin omega 3 și acizi grași mononesaturați pește și ulei de măsline Grăsimile saturate precum untul și grăsimile din carne trebuiesc evitate.

Proteinele vor fi alese pe baza modului în care afectează metabolismul insulinei. Cele două faze ale dietei Montignac Faza I — planul de slăbit Principalul țel al acestei faze este să alegi carbohidrații cu indice glicemic sub valoarea de Scopul este acela de a te asigura că mesele tale nu provoacă creșterea nivelului dieta montignac din sânge.

dieta montignac cherry creek pierdere în greutate recenzii

Dacă îți alegi alimentele înțelept, ajuți la prevenirea acumulării de grăsime în organism, la activarea arderilor depozitelor de grăsime și la sporirea nivelului de energie. Dacă ai mai puțin de 5 kilograme în plus de care vrei să scapi, ar trebui să stai în faza I a acestei diete cel puțin trei luni. Metabolismul tău are nevoie de timp suficient pentru a se reface. Dacă ai mai multe kilograme de pierdut, se recomandă dieta montignac rămâi în această fază încă o lună după ce ai atins greutatea la care doreai să ajungi.

dieta montignac menopauza va provoca pierderea în greutate

Faza a II-a: Faza de stabilizare și prevenție Vei continua să alegi carbohidrații pe baza indicelui lor glicemic. Însă, în timpul acestei faze, ai o mare varietate dieta montignac care să alegi. Separarea carbohidraților și grăsimilor Cu dieta Montignac poți alege din două feluri de mâncăruri: fie o masă proteică lipidică, fie o masă proteică cu carbohidrați.

  • Puteti manca in cantitati mici si cirese, struguri, migdale, banane verzi, alune de padure.
  • Vines vise pierdere în greutate
  • Randeep hooda pierdere în greutate

Prima înseamnă să combini proteinele cu grăsimile. La această masă poți să consumi carbohidrați care au indicele glicemic sub valoarea de Mesele proteice cu carbohidrați presupun carbohidrați cu indice glicemic între 35 și La această masă trebuie să eviți grăsimile, mai puțin cele ce conțin omega 3 sau porțiile foarte mici de grăsimi mononesaturate.

dieta montignac crom picolina pierdere în greutate publicită

Trebuie să aștepți cel puțin două ore după o masă dieta montignac carbohidrați până dieta montignac următoarea la care poți consuma grăsimi.

Alimente recomandate în dieta Montignac Iată câteva dintre alimentele recomandate în această dietă: Păstrăv, biban de mare, somon, șuncă, friptură de vită, pui, ouă, iaurt de soia, brânză cottage fără grăsime, linte, pâine integrală Montignac, ovăz, orez basmati, migdale, nuci, grapefruit, portocale, mere, pere, anghinare, varză, rucola, spanac, zuccchini, sfeclă roșie, ciocolată neagră, ulei de măsline.

dieta montignac site officiel eco slim