Cum să scăpați repede talia


cum să scăpați repede talia

Abdomenul și șoldurile sunt zonele corpului unde slăbim cel mai greu și oricâte eforturi am face, grăsimea se încăpățânează să rămână. Îmi cum să scăpați repede talia poftele în frâu şi încerc să nu consum mai mult de 1.

O să încerc în articolul de mai jos să vă explic care este atitudinea corectă atunci când vine vorba de slăbit şi exerciţii pentru cum să scăpați repede talia. Cu alte cuvinte, dacă vii la sală cu un surplus de grăsime, oriunde ar fi localizat, trebuie să lucrezi toate grupele musculare, pentru că organismul oricărui om slăbeşte uniform, iar asta înseamnă că nu vei putea scăpa mai repede de grăsimea din jurul centurii abdominale daca vei lucra în fiecare zi doar abdomene o jumătate de oră pentru că nu aşa funcţioneaza organismul. Cum faci corect exerciţiile pentru burtă Insistă mult pe partea de cardio, dar nu neglija nici exerciţiile fizice. Încearcă să alternezi un antrenament de cardio cu unul de exerciţii fizice, în care să lucrezi toate grupele musculare umeri, biceps, triceps, piept, spate, oblici şi platul abdominal, fesieri, femurali, cvadricepsicu scopul de a căpăta un tonus muscular şi de a întări articulaţiile, îmbinând antrenamentul cu greutăţi libere, cu cele ce implică propria greutate a corpului. După un asemenea program, normal ar fi să simţi cum a lucrat tot corpul.

Problema este că nu am scăzut nici măcar o măsură la pantaloni. Se pare că grăsimea pur şi simplu nu vrea să piară de pe abomen şi şolduri, singurele zone unde vreau să slăbesc, de altfel.

Ce pot face?

cum să scăpați repede talia

După 40 de ani însă, proporţia se schimbă. Concentraţia de hormoni sexuali scade, ceea ce va face ca grăsimea să se depoziteze pe abdomen şi să fie foarte greu de dat jos. Şi istoricul medical contează.

De aceea trebuie să scăpați de el. La femei, colăceii în jurul taliei rămân după naștere. Nu vă impacientați, aceasta este tipic pentru multe dintre tinerele mame, dar, cu puțin efort, veți putea scăpa de kilogramele în plus. Este esențial să nu amânați slăbitul pentru mai târziu când copilul va avea un an, doi sau trei…. Uneori grăsimea din această regiune se acumulează în urma unor schimbări hormonale în organism.

Voluntarii care au consumat şi cereale integrale, pe lângă carne slabă sau peşte, legume şi fructe, au pierdut mai multe kilograme în zona abdominală decât alt grup care a consumat cereale rafinate. De asemenea, s-a dovedit că persoanele care adoptă o dietă bogată în grăsimi mononesaturate pierd mai uşor grăsimea abdominală.

cum să scăpați repede talia

Astfel de alimente sunt: avocado, nucile, seminţele de dovleac şi de floarea- soarelui, măslinele, soia, ciocolata, uleiul de măsline şi de rapiţă. Exerciţiile cardio sunt mult mai potrivite în acest sens.

Cum să scapi de grăsimea ”încăpățânată” de pe burtă și șolduri

Joggingul, aerobicul sau plimbările în pas alert subţiază mai repede talia. YOGA Yoga întărește musculatura, inlcusiv de pe abdomen, îmbunătățește postura și îți dă o senzație de pace și confort. Evită zahărul Ferește-te de cum să scăpați repede talia și băuturile care conțin mult zahăr. Pe lângă faptul că sunt nesănătoase, se depun exact pe burtă și șolduri.

Nu te baza pe creme și pastile minune Există pe piață o grămadă de suplimente care promit să te scape de kilogramele în plus, însă trebuie să înțelegi că acestea nu pot face minuni și că doar o dietă echilibrată și mișcarea regulată te pot ajuta să slăbești.

Exerciții care te ajută Echilibru În timp ce stai în picioare, ține-ți picioarele ușor depărtate și îndoaie genunchii suficient încât să atingi solul cu mâinile. Apoi ridică-te ușor transferând toată greutatea pe piciorul stâng, în timp ce îndoi ușor genunchiul drept atingându-ți gamba dreptă cu mâna. Rămâi în această poziție câteva minute și apoi revino la poziția inițială și repetă cu celălalt picior.

Fă exercițiul de aproximativ 20 de ori.

cum să scăpați repede talia

Ridicări de picioare Stai cu mâinile și picioarele pe sol ca în imaginea de mai sus și ridică pe piciorul drept, cât de mult poți. Ține spatele drept și stai în această poziție cât de mult poți.

cum să scăpați repede talia

Repetă apoi cu celălalt picior. Ține piciorul drept și mișcă-l ușor, mai întâi într-o direcție, apoi în cealaltă. Fă exercițiul timp de 30 de secunde, apoi odihnește-te și repetă cu celălalt picior. Hula hoop Pe lângă faptul că e un exercițiu distractiv, hula hoop te ajută să-ți lucrezi andomenul și șoldurile.

Exerciţii pentru burtă. Cum scapi de burtă rapid şi eficient

Fă-l în fiecare zi timp de minute pentru creșterea flexibilității și pentru a obșține rezultate maxime. Forfecări Stai întinsă pe spate pe podea și ridică picioarele la 90° și în timp ce ții picioarele drepte ridică un picior mai mult decât celălalt apoi schimbă.

Fă asta de 50 de ori.