Cum să pierdeți greutatea în curtea din spate


Despre cum să înveți să tragi o fată pe bar orizontal, uita-te la acest videoclip: Exerciții de utilizare la domiciliu Rezultatul din Visa și Pull-Ups pe bara orizontală depinde de corectitudinea executării. Următoarele cum să pierdeți greutatea în curtea din spate vor contribui la evitarea rănirii și vor atinge un efect pozitiv: Exercitarea trebuie efectuată fără probleme și fără mișcări ascuțite. Trebuie să măriți treptat sarcina.

Pierde toată grăsimea din spate într-o săptămână Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă

Când efectuați exercițiul muscular ar trebui să fie relaxat. Urcați și coborâți la intervale uniforme. Făcând exerciții în mai multe abordări, dând mușchii la o odihnă pe deplin. În faza negativă, atunci când ridicați bărbia trebuie înțeleasă peste bara transversală. Nu puteți ascunde capul înapoi sau înainte, astfel încât să nu vă răniți departamentul de col uterin coloana vertebrală.

Astfel încât porumbul nu apar pe mâini, stau pe mâini pentru a purta mănuși speciale.

3 moduri de a elimina grăsimea din spate (pentru femei)

Înainte de a efectua clase, este necesar să se efectueze o încălzire, făcând cap de mișcare circulară, mâini, coate. Exercițiile pe bara orizontală pot separa grupuri pentru diferite domenii musculare. Următoarele se efectuează pentru a întări fundul corpului, și anume picioarele, fesele, șoldurile și talia: Cel mai simplu este clasic Vis.

În același timp, trenul muschilor de sân, coloana vertebrală se întinde. Totul ar trebui să fie relaxat. Se transformă ajutorul pentru a lucra pe mușchii oblici și transversali ai presei. Un astfel de exercițiu formează talia, îndepărtează laturile și pliurile.

Cum să pierzi grăsimea coapsei | liceuldeartecbaba.ro

Pentru a face acest lucru, întoarceți corpul la stânga-dreapta, ușor învârtiți. Trebuie să repetați la 8 - 10 ori. Toate întoarcerile trebuie să facă fără probleme.

Slăbește în spate. Ultimele articole de slăbit. Pierderea în greutate a spatelui: cum să pierzi acea grăsime din spate?

Exerciții pentru presă pe bara orizontală: Colţ. În timpul vizei pe mâini drepte, picioarele sunt strânse în piept și se îndreptă spre un unghi de 90 de grade în raport cu corpul. Dacă nu funcționează imediat, puteți strânge mai întâi pe jumătate îndoit.

Pentru studiul picioarelor, șoldurilor, feselor, mușchilor drepți și oblici ai presei fac o bicicletă și foarfece cu viza pe mâini drepte. Picioarele trebuie ridicate la un unghi de 45 de grade în raport cu corpul, apoi fac mișcări pline de fiecare parte. Rotație pe mâinile alungite.

cum să pierdeți greutatea în curtea din spate soluție flexibilă de pierdere a grăsimilor

Picioarele îndoite în genunchi sunt strânse în corp și apoi se îndepărtează și se mișcă ca și cum ar fi desenat un cerc în aer, mai întâi într-o singură parte, apoi la altul. Pentru a pierde în greutate în mâinile și partea superioară a corpului, următoarele exerciții sunt potrivite: Pull-up-uri clasice. Mâinile ar trebui să fie pe lățimea umerilor sau mai largi. Dacă nu există suficientă pregătire fizică, vă puteți ajuta picioarele. La cel mai înalt punct al fazei negative, ridicându-se deasupra barei transversale, este necesar să stați de câteva secunde.

Este mai important să faceți două sau trei pull-up-uri, dar corect decât o mulțime, dar fără a afecta mușchii necesari.

3 moduri de a scăpa de grăsimea din spate - Pierzând Greutate

Puteți trage nu numai prinderea din față, ci și cu o întoarcere de palme pentru tine. Atât de biceps și mușchii de sân sunt elaborați. De asemenea, în funcție de lățimea aderenței, se dezvoltă diferite grupe de mușchi de mâini și spate.

Puteți încerca să vă mențineți mai aproape sau pe distanța umerilor. Va ajuta la burtă Exercițiile de pe bara orizontală ajută la greutatea în toate părțile corpului, fac mai elastică și taut.

Aceste clase sunt eliminate din depozitele de grăsime, dar și creșterea puterii musculare. Beneficiul pentru abdomen este mai mult decât evident. În timpul tragerii, fibrele musculare funcționează în mod activ. Cu toate acestea, ca orice exercițiu fizicclasele de pe orizontalist necesită respectarea regimul potrivit Nutriție. Prin urmare, este important să se mute la o alimentație sănătoasă, să elimini toate grăsimile, sărate, dulciuri și produse de patiserie, tot ceea ce provoacă salturi de aperitive ascuțite, saturații carbohidrați rapizi.

Ar trebui să fie inclusă în dieta mai multe produse proteice și legume proaspete. De asemenea, este necesar să beți cât mai multă apă mai simplă. Aceste exerciții pot fi atribuite simultan către cardio și Încărcături tăcute.

cum să pierdeți greutatea în curtea din spate warrior blaze reborn burners fat

În timpul clasei, calorii suplimentare sunt arse, datorită îmbunătățirii circulației sanguine, oxigenul intră într-o cantitate mai mare, împărțirea lipidelor. Și după antrenament, organismul își petrece propriile resurse pentru recuperare pentru încă câteva ore.

Astfel, volumul zonelor problematice este redus semnificativ. Înămplerea barei orizontale deși un exercițiu complex, dar ele dau un efect excelent pentru îmbunătățirea întregului corp, creșterea rezistenței și scăderea în greutate.

Răbdarea și sistematica claselor vor ajuta la scăparea zonelor problematice pe corp. O abordare integrată a scăderii în greutate este importantă. Astfel de antrenamente contribuie la dezvoltarea generală a cum să pierdeți greutatea în curtea din spate, nu luați prea mult timp și, de asemenea, la dispoziția tuturor. Printre altele, clasele de pe bara orizontală sunt, în majoritatea cazurilor, clase cu greutatea lor, care foarte mult ca mulți iubiți și profesioniști.

Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde grăsimea din spate

Faceți trageți simplu pe acest proiectil sportiv poate aproape toată lumea. Dar întrebarea este că mulți fac un exercițiu greșit decât nu numai că aduce beneficii de exerciții la nu, ci și de risc pentru a fi răniți.

Acum, să încercăm să ne dăm seama.

  1. 70 pierdere în greutate
  2. Billy Blanks!
  3. Dorința de a slăbi este destul de naturală.
  4. Mâncați pentru a trăi cu succes pierderea în greutate, Cum să pierdeți greutatea și să o păstrați
  5. Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri Pierde toată grăsimea din spate într-o săptămână, Cum să pierzi grăsimea coapsei A lua în formă și a mânca corect înseamnă, de asemenea, că veți vedea pierderi de grăsime în alte părți ale corpului.
  6. 3 moduri de a elimina grăsimea din spate (pentru femei), Grăsimea din spate pierde în greutate
  7. Sănătatea Cobaiului Cum să scapi de grăsimea din spate Spatele este unul dintre cele mai grele locuri de tonifiere și scădere a grăsimii corporale atunci când încercați să slăbiți.

Învățăm cum să o facem și să facem exerciții în siguranță, precum și pentru ce programe de făcut pentru a obține rezultatul maxim, pentru timpul minim. Reguli Înainte de a efectua orice exercițiu, trebuie să cunoașteți regulile de bază.

Cu o astfel de problemă, se confruntă adesea nou-veniți, ceea ce poate duce la consecințe nedorite. Pentru a începe cu, să ne dăm seama ce mușchi sunt implicați atunci când efectuați exerciții pe bara transversală: Muschii din spate cel mai larg, diamant, rotund și trapeziu. Este necesar să observăm imediat că datele musculare sunt cele mai susceptibile de leziuni atunci când se utilizează tehnologii incorecte. Triceps, delta spate și biceps.

Probleme Frecvente

Muscule mici și mari de sân. Muschii de viteze din față. Acum, înțelegerea pe care mușchii sunt implicați în lupta de pierdere în greutate după 40 de ani proces, mergeți la descrierea tehnicii potrivite. Respirație adecvată Respirația este foarte importantă, deoarece calitatea exercițiilor depinde în mare măsură. Mulți, chiar înțelegerea oamenilor care înțeleg în sport, permit o greșeală foarte nepolitică, făcând tragerea după expirarea aerului din plămâni.

Acest lucru nu este ciudat, deoarece majoritatea exercițiilor sunt făcute în acest fel. Dar aici situația este puțin diferită. Înainte de strângere, trebuie să apelați oxigenul complet de lumină și apoi să îl întârziați până la ridicarea completă a cazului. Când trageți cu lumina completă, mușchii din spate sunt situați cât mai larg posibil, și ei se simt pe ei înșiși împingând pe omul. De asemenea, este important să vă amintiți că nu este necesar să scoateți pe bara orizontală cu toate căile posibile, păstrând respirația pentru a efectua tragere "completă".

Acest lucru nu va fi doar Foley, dar, fără îndoială, va provoca dureri severe în coloana vertebrală. Tipuri de Groves. Următoarea parte la fel de importantă a preparatului este prindere.

Aderența se distinge prin 2 criterii. Primul - aceasta este distanța dintre mâini. Îngust prindere. Distanța dintre mâini este mult deja lățimea umerilor. Mijloc prindere. Distanța dintre mâini este egală cu lățimea umerilor. Larg prindere. Distanța dintre mâini depășește semnificativ lățimea umerilor. Și dacă totul este destul de simplu aici, atunci cu cea de-a doua clasificare În funcție de capturăpot apărea dificultăți.

cum să pierdeți greutatea în curtea din spate procesul xiphoid și pierderea în greutate

După ce a înțeles cu conceptele de bază, luați în considerare regulile generale de care aveți nevoie pentru a efectua fiecare atlet: Exercițiul trebuie să-și controleze pe deplin corpul nu se leagă.

Ridicarea și coborârea corpului trebuie să treacă fără probleme, fără jerks. Atunci când sunt executate în mod corespunzător, la momentul ridicării maxime a corpului, bărbia trebuie să fie mai mare decât nivelul bara transversală. Corpul atletului trebuie să fie neted, cu un pic strălucit înapoi.

cum să pierdeți greutatea în curtea din spate își pierd grăsimea de burtă într o săptămână