6 mituri comune de pierdere în greutate. Top 10 mituri despre pierderea în greutate - expertutorial.ro


Cele mai comune 7 mituri despre pierderea în greutate și de ce sunt o minciună completă Cu aproape jumătate din populația adultă care încearcă să slăbească, este timpul să dezvăluim câteva mituri legate de dietă care pur și simplu nu funcționează.

Odată cu venirea verii, cu toții intenționăm să slăbim pentru a ne încadra mai bine în acei pantaloni, fuste sau cămăși care sunt mai corecte. De multe ori, ceea ce facem este să căutăm «diete minune»Pe internet sau modalități rapide și ușoare de a slăbi.

6 mituri comune de pierdere în greutate burner de grăsime facială

Cu toate acestea, de cele mai multe ori găsim o cantitate mare de date false pe care le vom dezvălui în articolul de astăzi. Cu alte cuvinte, sunt alimente care conțin mai puține calorii decât necesită organismul pentru digestie Da asimilare. Acest lucru este cunoscut sub numele de efect termic al alimentelor.

6 mituri comune de pierdere în greutate diete de slabit repede

Consumul total de calorii și activitatea fizică pe parcursul 6 mituri comune de pierdere în greutate vor determina dacă câștigați, pierdeți sau mențineți în greutate. Este evident că noaptea tindem să fim mai puțin activi și, prin urmare, nu vom pierde acele calorii pe care le consumăm.

Trebuie să urmezi o dietă pentru a slăbi. Stresul reduce greutatea În ce alte mituri cred oamenii care visează la o figură subțire?

Dar nu ne va face bine să nu mâncăm după ora dacă suntem sedentari și ne umplem de mâncare în timpul zilei. Shutterstock Quality Stock Arts 3- Consumul de apă înainte de mese te face să slăbești mai mult Acest lucru ar putea funcționa pentru unii, dar nu este adevărat.

Într-un studiu efectuat la adulții obezi, s-a constatat că cei care au băut ml de apă înainte de micul dejun, 6 mituri comune de pierdere în greutate și cină au pierdut în medie cu 1,3 kg mai mult în 3 luni.

6 mituri comune de pierdere în greutate pierdere în greutate qahwa

Cu toate acestea, acest lucru se datorează simplului fapt că apa nu conține calorii și orice altă băutură, de aceea nu este faptul că pierdeți calorii, ci că ingerați mai puțin pe parcursul zilei. Shutterstock Antonio Guillem 4- Gumele de mestecat accelerează pierderea în greutate Guma de mestecat trimite semnale către creier similare cu cele pe care le trimite atunci când începeți să mâncați.

Cu toate acestea, un studiu efectuat pe 60 de adulți a constatat că guma de mestecat nu a avut niciun efect asupra poftei de mâncare.

6 mituri comune de pierdere în greutate ideal bpm pentru a arde grăsime

Ei au descoperit că guma de mestecat a dus la o scădere mică a aportului de energie, dar au avut tendința de a crește aportul de alimente la adulții care erau supraponderali.

Shutterstock Billion Photos 5- Dacă nu mănânci înainte de un antrenament te va ajuta să arzi mai multe grăsimi Dezbaterea dacă ar trebui să mâncăm sau nu înainte de a face mișcare este destul de controversată.

Este vremea pentru a reveni in forma, dupa sarbatori. Zeci de diete si casete cu exercitii, si Dar care dintre miturile despre slabire functioneaza cu adevarat? Specialistii americani le trec in revista, pe fiecare: 1.

Un studiu a fost efectuat la 12 bărbați sănătoși și activi, comparând cheltuielile totale de energie și cantitățile de grăsimi și carbohidrați arși înainte, în timpul și după exercițiu. Au vrut să compare dacă a existat o diferență în exercițiile fizice după un post peste noapte sau după ce a luat micul dejun.

6 mituri comune de pierdere în greutate pierdere în greutate timp de 7 zile

Shutterstock grafvision 7- Consumul de grapefruit te ajută să pierzi grăsime O meta-analiză a trei studii randomizate controlate asupra efectului consumului de grapefruit asupra greutății corporale a arătat că nu a existat nicio modificare la consumul acestuia.

Shutterstock NavinTar Acestea sunt doar 7 mituri care se învârt în jurul mâncării și care nu sunt pe deplin adevărate.

Este clar că lucruri diferite funcționează pentru fiecare corp, prin urmare, nu ar trebui să ne frustrăm dacă nu slăbim atât de mult pe cât ne așteptam să pierdem.

Top 10 mituri despre pierderea în greutate Posted on mart. Mitul continuă să indice că, deoarece corpul tău trebuie să încălzească apa, începe automat să ardă calorii ori de câte ori bei apă rece. Această frenezie de ardere a caloriilor continuă până când corpul tău a ajustat temperatura apei pentru a fi cea a căldurii obișnuite a corpului tău. În timp ce apa potabilă la orice temperatură este o parte importantă a oricărui sistem de scădere în greutate, nu conta pe pierderea în greutate doar dacă bei singur. Apa ajută la eliminarea sistemului, menținându-vă sănătos și lipsit de toxine, dar nu puteți arde calorii doar consumând-o fără o dietă sănătoasă.

Important este să mănânci o dietă echilibrată și să faci mișcare cel puțin 3 ore pe săptămână.